Παρασκευή 24 Απριλίου 2015

Banque de donées

Τριτάκια μου!!!

Να λοιπόν μία τράπεζα δεδομένων που θα σας είναι πολύ χρήσιμη στο "χτίσιμο" των φράσεων.

Υποκείμενα - Sujets

Ma famille - Mon pére - Ma mère -  Mon frère - Ma soeur - Mon grand-père - Ma grand-mère  Mon chien - Mon chat / Ma chatte


Ρήματα - Verbes 

Je suis = εγώ είμαι
tu es
il/elle est 
Nous sommes
vous êtes
ils!elles sont


Je m' appelle = Ονομάζομαι
tu t'appelles
il/elle s' appelle
Nous nous appelons
vous vous appelez
ils/elles s'appellent


J' ai = Εγώ έχω
tu as
il/elle a
Nous avons
vous avez
ils/elles ont


Επίθετα - Adjectifs

bon / bonne = καλός - καλή / grand-e =μεγάλος-η  & ψηλός-ή / petit-petite = μικρός-ή & κοντός-ή
sympa = συμπαθητικός-ή / drôle = αστείος-α / joyeux- joyeuse = ευτυχισμένος-η grec - grecque = Έλληνας- ίδα / français-e = Γάλλος-ίδα

gris / vert/ rouge/ bleue/ orange / blanc / noir

Μπορείς τώρα χρησιμοποιώντας αυτή την τράπεζα δεδομένων να "δημιουργήσεις"  προτασούλες!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου