Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2016

Ε' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ C.M.2

Κατανοώ και παράγω ένα απλό φιλικό γράμμα 
Comprendre et produire une lettre amicale
Page 16 - "Cour de Récré"

Γράφω ένα γράμμα περιγράφοντας εμένα την οικογένειά μου και τι αγαπώ να κάνω  σε αυτό το πρότυπο:

                                                                     Date: ..................................................

Salut ........,
Je m' appelle ................ Ma Mère .................. J'ai ..................... 
................................................................................J' aime.................................
....................................................................................
Bises
Gros baisers
A bientôt

Η χρήση του απαρεμφάτου στα γαλλικά:
Exemple: J'aime jouer au ballon = 
Μου αρέσει να παίζω με την μπάλα
Απαρέμφατο στα γαλλικά = ΝΑ

Devoirs
Γράφω ένα γράμμα σαν αυτό στη σελίδα 16 όπου παρουσιάζομαι εγώ και η οικογένεια μου.
Γράφω πέντε προτάσεις με απαρέμφατο. Π.Χ. Αγαπώ ΝΑ χορεύω, Απεχθάνομαι ΝΑ τρώω σούπα κ.τ.λ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου