Δευτέρα 27 Μαρτίου 2017

Sixième - Στ'

Vocabulaire S.O.S (για το διαγώνισμα 3/4 2017)
Se renseigner = s'informer = πληροφορούμαι
S'inscrire = εγγράφομαι l' inscription
décrire = περιγράφω / la déscription
je t' écris = σου γράφω
participer = λαμβάνω μέρος
le concours = ο διαγωνισμός
l'enquête = η έρευνα
durer - la durée διαρκώ
Mon meuilleur ami / Ma meuilleure amie = ο καλύτερος μου φίλος - η
Mon correspondant = ο φίλος μου δια αλληλογραφίας
envoyer une lettre / une carte postale  = στέλνω ένα γράμμα / μια καρτ ποσταλ
visiter = επισκέπτομαι
le site = το σάιτ (www....)
les sites = τα αξιοθέατα
les loisirs = τα χόμπυ
les activités = οι δραστηριότητες
Je t'embrasse = σε φιλώ
j'espère que = ελπίζω ότι
pratiquer /  faire un sport = κάνω ένα σπορ
raconter = διηγούμαι
se rencontrer = συναντιέμαι
rentrer = επιστρέφω
se promener - Je me promène = κάνω βόλτα
Il fait ..... = κάνει
beau = καλό καιρό
chaud = ζέστη
froid = κρύο
mauvais = κακό καιρό
il pleut = βρέχει
 il neige = χιονίζει
il y a de nuages = έχει σύννεφα
il y a du soleil = έχει ήλιο
inviter = l'invitation = προσκαλώ
apprendre = μαθαίνω
l'atelier = εργαστήριο
avoir lieu = λαμβάνω χώρα - γίνομαι (για γεγονότα) / le concert a lieu demain = Η συναυλία γίνεται αύριο.
devenir = γίνομαι (για ανθρώπους) / Je veux devenir professeur = Θέλω να γίνω καθηγητής




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου