Πέμπτη 12 Μαρτίου 2020

C. E. 2 - Γ' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Αγαπημένα μου παιδάκια,
για λίγο καιρό δεν θα βλεπόμαστε αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα επικοινωνούμε. Κάθε Δευτέρα θα αναρτώ για εσάς κάποιες επαναληπτικές ασκησούλες και μικρούς κανόνες ή βιντεάκια, ώστε να κρατάμε επαφή με τη γλώσσα για την οποία έχουμε τόσο πολύ δουλέψει όλον αυτό τον καιρό. Σήμερα αναρτώ ημέρα Πέμπτη επειδή καλό είναι να ξεκινάμε σιγά-σιγά και επειδή μου έχετε λείψει!!
Την τελευταία φορά που βρεθήκαμε  μιλήσαμε λίγο για ένα πολύ σημαντικό ρήμα το ρήμα "έχω" - le verbe avoir. Ελπίζω να κάνατε τις προτασούλες που σας ζήτησα. Αν όχι είναι ευκαιρία να τις κάνετε τώρα + 2-3 με το ρήμα "αγαπώ" le verbe aimer  που στα γαλλικά το χρησιμοποιούμε και για να πούμε "μου αρέσει".
 Ας δούμε κάποια παραδείγματα:
J' ai un chien = Έχω ένα σκύλο
J'aime les chiens = Αγαπώ τους σκύλους.
 ή
J' ai une pomme = έχω ένα μήλο.
J' aime les pommes = μου αρέσουν τα μήλα

Και μην ξεχνάτε ...Να πλένετε τα χεράκια

https://youtu.be/fQC_oU0NbFA

Τα λέμε πάλι τη Δευτέρα.
Μου λείπετε!!!
Πάντα στη διάθεση σας στο mail μου vivianforti@gmail.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου