Πέμπτη 12 Μαρτίου 2020

C. M. 2 - Ε' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Αγαπημένα μου παιδάκια,
για λίγο καιρό δεν θα βλεπόμαστε αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα επικοινωνούμε. Κάθε Δευτέρα θα αναρτώ για εσάς κάποιες επαναληπτικές ασκησούλες και μικρούς κανόνες ή βιντεάκια, ώστε να κρατάμε επαφή με τη γλώσσα για την οποία έχουμε τόσο πολύ δουλέψει όλον αυτό τον καιρό. Σήμερα αναρτώ ημέρα Πέμπτη επειδή καλό είναι να ξεκινάμε σιγά-σιγά και επειδή μου έχετε λείψει!!
Την τελευταία φορά που βρεθήκαμε κάναμε παρέα τις μπλε σελίδες στο jeux de mots Δεν τις ολοκληρώσαμε οπότε θα σας παρακαλούσα να το κάνετε μόνοι σας. Θα αναρτήσω τις σωστές απαντήσεις ώστε να διορθώσετε τυχόν λαθάκια.
Συνεχίζουμε, λοιπόν,  τις μπλε σελίδες (pages bleus / 16-17 )

Επίσης θα ήθελα να κάνετε επανάληψη σε χώρες και εθνικότητες, και να μου γράψετε 2-3  παραδείγματα όπως: Η Marie είναι Γαλλίδα. Μιλάει γαλλικά και ελληνικά. Αυτή κατοικεί στη Γαλλία.

Τα λέμε πάλι τη Δευτέρα.
Μου λείπετε!!!
Πάντα στη διάθεση σας στο mail μου vivianforti@gmail.com



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου